rybak(ichtiolog) szuka pracy lub wspolnika do hodowli ryb

rybak(ichtiolog) szuka pracy lub wspolnika do hodowli ryb

Postprzez Gość » Nie Sty 13, 2008 6:26 pm

Jestem technikiem rybactwa (Sieraków) praktyki w gospodarstwie rybackim ,Gosławice, w tym roku zdaje egzamin inżynierski na kierunku akwakultura(AR Szczecin) od ponad 7 lat zdobywam doświadczenie w zawodzie jednym z największych gospodarstw rybackich w Polsce pracowałem na stawach a także na wylęgarni rozród i podchów ryb karpiowatych ,sumowatych i jesiotrowatych co do ichtiopatologi tez mam spore doświadczenie praktyczne jak w każdym gospodarstwie ;) Posiadam prawo jazdy kat. B, język angielski na poziomie komunikatywnym , obsługa pakietu MS Office
Prace mógłbym podjąć na terenie całej Polski
Mój numer kontaktowy to: 609 785 749 email:aspius.konin@wp.pl
Gość
 

praca

Postprzez gość » Wto Mar 18, 2008 5:59 pm

czy oferta nadal aktualna prosze o kontakt na numer 669068404 pozdrawim
gość
 

Re: rybak(ichtiolog) szuka pracy lub wspolnika do hodowli r

Postprzez Gość » Pią Gru 30, 2011 5:42 pm

Gość napisał(a):Jestem technikiem rybactwa (Sieraków) praktyki w gospodarstwie rybackim ,Gosławice, w tym roku zdaje egzamin inżynierski na kierunku akwakultura(AR Szczecin) od ponad 7 lat zdobywam doświadczenie w zawodzie jednym z największych gospodarstw rybackich w Polsce pracowałem na stawach a także na wylęgarni rozród i podchów ryb karpiowatych ,sumowatych i jesiotrowatych co do ichtiopatologi tez mam spore doświadczenie praktyczne jak w każdym gospodarstwie ;) Posiadam prawo jazdy kat. B, język angielski na poziomie komunikatywnym , obsługa pakietu MS Office
Prace mógłbym podjąć na terenie całej Polski
Mój numer kontaktowy to: 609 785 749 email:aspius.konin@wp.pl
Gość
 

Re: rybak(ichtiolog) szuka pracy lub wspolnika do hodowli r

Postprzez rybak1000 » Wto Sty 03, 2012 7:36 am

No no kolejny narybek GR Gosławice zaczyna uciekać. Prezesie czas się ogarnąć i zadbać o młodych ichtiologów.
rybak1000