hodowla amura w monokulturze.

Moderator: ekspert_PK

hodowla amura w monokulturze.

Postprzez Grzegorz0_4 » Pon Gru 19, 2011 11:55 am

Witam, Dzień Dobry.
Zwracam się do doświadczonych hodowców z pytaniem o celowość hodowli amura w monokulturze. Mam zamiar obsadzić wiosną staw kroczkiem amura w ilosci 1500 szt/ha. Staw nie jest zarośniety, planuję amury karmić gniecionym jęczmieniem + dodatek łubinu. Nie mam żadnego doświadczenia z amurem dlatego proszę o podzielenie się swymi doswiadczeniami tych którzy je mają. Interesuje mnie czy dopadaja go masowo choroby, jakich mozna spodziwać sie przyrostów, czy jest chetnie kupowany.
Dziekuję
Grzegorz0_4

Re: hodowla amura w monokulturze.

Postprzez box » Sob Gru 24, 2011 1:11 am

jaki duzy staw, jaka wielkosc kroczka.
box

Postprzez Grzegorz0_4 » Sob Gru 24, 2011 6:40 am

Witam, staw 6 ha kroczek 120-150 g
Grzegorz0_4

Postprzez slawe » Czw Gru 19, 2013 5:02 pm

Grzegorz0_4 napisał(a):Witam, Dzień Dobry.
Zwracam się do doświadczonych hodowców z pytaniem o celowość hodowli amura w monokulturze. Mam zamiar obsadzić wiosną staw kroczkiem amura w ilosci 1500 szt/ha. Staw nie jest zarośniety, planuję amury karmić gniecionym jęczmieniem + dodatek łubinu. Nie mam żadnego doświadczenia z amurem dlatego proszę o podzielenie się swymi doswiadczeniami tych którzy je mają. Interesuje mnie czy dopadaja go masowo choroby, jakich mozna spodziwać sie przyrostów, czy jest chetnie kupowany.
Dzie kuję
otpowjadam amura karmie tylko paszom ziielonomi czyli koszonom trawom do tego musi być tołpyga biała i pstra nie polecam zboża zbyt dużo chemi
randapu itp morderstwo dla ryb wiencej informaci sprawie zarybjnia pod numerem tel. 511640129 hoduje narybek amura tołpygi karpia lina
slawe

Postprzez rybakzielazny » Pią Gru 20, 2013 5:05 am