przez PAN KARP » Czw Sty 02, 2014 5:42 pm
W grudniu tego roku napracowalismy się w kontaktach z mediami dla dobrego wizerunku karpia. Efektem tego był oczywiście przedświąteczny program kulinarny Karola Okrasy z karpiem w roli głównej (obejrzany został w dwóch wydaniach 21.12 i 23.12. przez 2,6 mln osób, a przez dodatkowych widzów również w TVP HD).
Niezależnie od widowni programu "Okrasa łamie przepisy", w ciągu ostatniego miesiąca w mediach cytowano Pana Karpia i powoływano się na nas aż 204 razy (dane monitoringu mediów). Z tego 13 razy w telewizji, 27 racy w radio, 35 krotnie w gazetach i 129 razy w Internecie. Wymagało to opracowania wielu artykułów, nawiązywaniu kontaktów, przeprowadzenia wielu rozmów, wywiadów z dziennikarzami, przejechania wielu kilometrów w miejsca, gdzie coś medialnego się działo.
Nasza obecność w mediach, biorąc pod uwagę liczbę czytelników, słuchaczy i telewidzów, da się przeliczyć również na pieniądze. Współczynnik AVE, tzw. szacunkowy ekwiwalent reklam wskazuje, że gdybysmy chcieli trafić do tej liczby odbiorców, musielibyśmy wykupić reklamy za 941 985 zł. Między innymi to daje nam powód do dużej satysfakcji.